Met ingang van 4 januari 2016 gaat Arjan Klop aan de slag als Cresta Brand Manager bij SPRO Sports Professionals. Dit is een geheel nieuwe functie in de organisatie waarin Arjan verantwoordelijk wordt voor de opbouw van het merk Cresta.
SPRO President Shigenobu Hakama: “Meer dan ooit is de markt in beweging en ontwikkelingen volgen elkaar snel op. Door de kennis die Arjan de afgelopen 15 jaar heeft opgedaan in de (wit)visserij en zijn reputatie binnen en buiten de branche, past Arjan zeer goed binnen de groeiambities van SPRO met het merk Cresta.”
In eerste instantie ligt de focus op het vervolledigen en versterken van het Cresta-assortiment. Tevens zal Arjan betrokken zijn bij de promotie en communicatie. Alle pijlen zijn op de toekomst gericht met als doel een stabiele en betrouwbare partner te zijn én te blijven voor winkelier en sportvisser.
Arjan Klop: “SPRO heeft door de jaren heen een geweldige reputatie opgebouwd bij zowel winkelier als sportvisser. De persoonlijke en no-nonsense manier van werken spreekt mij enorm aan. Toen de kans zich voordeed zag ik het als een perfecte stap voorwaarts.”